۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۷۴۳۸۳
جمعیت قولنا و العمل لبنان:

رییس جمهور منتخب ایران به روند حمایت از مقاومت اسلامی ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت قولنا و العمل لبنان در بیانیه ماهانه خود از رییس جمهور منتخب ایران خواست به روند حمایتی جمهوری اسلامی ایران از جنبش‌های مقاومت جهان ادامه دهد.
جمعيت قولنا و العمل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای مرکزی جمعیت قولنا و العمل لبنان در بیانیه‌ای که پس از جلسه ماهیانه این مجلس به ریاست شیخ احمد القطان منتشر شد، انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب را به ملت ایران تبریک گفت.
 
در این بیانیه آمده است: امیدواریم که آقای حسن روحانی رییس جمهور جدید ایران به روند حمایتی جمهوری اسلامی ایران از جنبش‌های مقاومت در لبنان ، فلسطین و سایر مناطق جهان ادامه دهد.
 
این بیانیه در ادامه با اشاره به پاکسازی منطقه صیدای لبنان از احمد الاسیر، مفتی تندروی سلفی و طرفدارانش، از ارتش لبنان به دلیل این دستاورد بزرگ تقدیر و تشکر کرد.
 
جمعیت قولنا و العمل افزود: حکومت جدید لبنان باید هرچه سریع‌تر به ریاست تمام سلام تشکیل شده  تا این بحران با همکاری و تعاون همه گروه‌ها و احزاب سیاسی به پایان برسد.
 
قولنا و العمل در پایان این بیانیه به انتقاد از اقدام برخی گروه‌های سیاسی لبنان علیه حزب الله پرداخت و خاطرنشان کرد: معادله سه گانه ملت، ارتش و مقاومت لبنان باید قوی تر از گذشته، لبنان را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق داده و به بازدارندگی خود در مقابل دشمن ادامه دهد./983/ب902/د
ارسال نظرات