۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۷۵۰۸۳

جشن پایان دوره تابستانی قرآنی در کربلا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن پایان دوره تابستانی قرآن کریم با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در حرم مطهر اباالفضل العباس(س) برگزار شد.
جشن پايان دوره قرآني در حرم حضرت اباالفضل(س)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم جشن فارغ التحصیلی 300 تن از دانش آموختگان دوره تابستانی قرآن کریم آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس(س)، روز گذشته با حضور جمعی از علما و مسؤولان این آستان مقدس برگزار شد.

 

حجت الاسلام احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت این آستان مقدس، گفت: از همه کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز این دوره مشارکت داشته و فضای قرآنی را برای طلاب فراهم کرده بودند، تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از اولیای نوجوانان که فرزندان خود را به حضور در این دوره تشویق کرده بودند، سپاسگزارم.

 

وی افزود: نوجوانان معمولا اوقات فراغت خود را به بازی و تفریح مشغول هستند، ولی این افراد در حرم حضرت عباس(س) حضور یافته تا قرآن را فراگیرند. مطمئنا تأثیر فراگیری قرآن بر زندگی آنان در آینده مشخص خواهد شد.

 

حجت الاسلام شیخ محمد جواد السلامی، مدیر دانشکده قرآن نیز در این مراسم، تصریح کرد: دوره های قرانی به بنای شخصیت نوجوانان، رشد آنان بر اساس فرهنگ قرآنی و همچنین مسلح شدن به فرهنگ و علوم قرآن می انجامد.

 

اجرای نمایشنامه «ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم» نیز بخش پایانی این مراسم بود./980/ب902/د

ارسال نظرات