۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۷۵۴۹۷

ارائه تفسیر 100 آیه علمی قرآن در کتاب « اعجاز علمی قرآن »

خبرگزاری رسا ـ سه کتاب مهم پژوهشی و قرآنی از سلسله درس های دانشگاهی حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری منتشر شد.
سه کتاب قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سه کتاب مهم پژوهشی و قرآنی از سلسله درس های دانشگاهی حجت الاسلام والمسلمین  هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری منتشر شد.

 

این آثار ارزشمند علمی و قرآنی به همت چاپ و نشر سازمان اوقاف و امور خیریه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن در ماه رمضان عرضه شده و در دسترس علاقمندان علوم قرآنی قرار گرفته است.

 

برپایه این گزارش، کتاب آیات نماز در قرآن یکی از این کتاب ها است که مسایل تحلیلی در آشنایی با حقیقت نماز، شناسایی و استخراج همه آیات مربوط به نماز در قرآن ، شناسایی و معرفی نمازهای نامدار در قرآن  و تفسیر آیات نماز  را در قالب 34 درس ارائه کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی همچنین کتاب آیات زن در قرآن را  که شناسایی و استخراج همه آیات مربوط به حقوق زن در قرآن، گروه بندی آیات، شناسایی آیات زنان نامدار در قرآن ، آیات احکام زنان (حقوق و فقه بانوان در قرآن) و نشان ها و الواح طلایی حقوق زن در قرآن را در قالب 40 لوح طلائی حقوقی در این نمایشگاه عرضه داشته است.

 

کتاب اعجاز علمی قرآن، سوم هدیه رمضانی این نویسنده و مولف کتب قرآنی کشورمان است که مسأله اعجاز و معجزه را در  7 درس ، مسأله اعجاز قرآن  را در  7 درس ، اعجاز علمی قرآن را با طرح 60 مسأله علمی در 18 درس به همراه تفسیر 100 آیه از آیات علمی قرآن ارائه کرده است./935/د101/ب

ارسال نظرات