۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۵۵۳۵
آیت الله قبلان:

نقش رژیم صهیونیستی در انفجار بیروت آشکار است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان انفجار تروریستی بیروت را محکوم کرد و گفت: این انفجار با هدف ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه صورت گرفته است.
شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه‌ای که امروز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتشر کرد، خواستار توجه مسلمانان به اتحاد اسلامی و دوری از تفرقه و اختلاف شد.

 

وی با محکومیت انفجار تروریستی امروز جنوب بیروت اظهار داشت که اینگونه اقدامات تروریستی با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه صورت می‌پذیرد.

 

این عالم لبنانی مردم این کشور را به هوشیاری در قبال فتنه‌های دشمنان به ویژه در ماه مبارک رمضان فراخواند و گفت: رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را به منظور تضعیف کشورهای اسلامی به کار گرفته است.

 

آیت الله قبلان ادامه داد: به وضوح می‌توان دست مزدواران رژیم صهیونیستی را در این گونه انفجارها و ترورها مشاهده کرد، امری که وظیفه همگان را برای مقابله با آن سنگین می‌کند.

 

وی تاکید کرد که یکپارچگی و وحدت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است و همه باید به تقویت وحدت اسلامی کمک کنند.

 

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شورای لبنان از رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن واحد مسلمانان یاد کرد و اظهار داشت:  باید به تقویت ارتش لبنان به منظور بازدارندگی از تهدیدهای دشمنان حمایت کرد./983/ب903/د

ارسال نظرات