۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۷۵۵۶۵
رییس اداره اوقاف ملایر خبرداد؛

اطعام 5 هزار ملایری در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان 5 هزار ملایری اطعام خواهند شد.
اوقاف و امور خيريه

حجت الاسلام رضا زین‎العابدینی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به غباروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه ملایر اظهار داشت: امروز امامزاده عبدالله(ع) ملایر به صورت نمادین با حضور مسؤولان، روحانیان، هیأت های مذهبی و اقشار گوناگون مردم غباروبی شد.

رییس اداره اوقاف ملایر خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و بقاع متبرکه ملایر برنامه‌های ویژه برگزار می‌کنند و آماده پذیرایی از روزه داران هستند.

وی همچنین از اعزام مبلغان و روحانیان در ماه مبارک رمضان به مناطق گوناگون شهرستان خبر داد و افزود: افزون بر مبلغان بومی پانزده مبلغ میهمان نیز به شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام زین العابدینی ادامه داد: افزون بر محافل انس با قرآن، ویژه برنامه شبی با قرآن در بقاع متبرکه شهرستان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای اجرای طرح حافظان و قاریان قرآن، سهمیه ملایر در سال گذشته یک هزار و 200 نفر بود که کل این سهمیه محقق شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: امسال نیز 600 نفر افزون بر سهمیه سال گذشته برای تربیت حافظان و قاریان قرآن به سهمیه شهرستان اضافه شد.

حجت الاسلام زین العابدینی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا طرح حافظان و قاریان قرآن را در روستاها نیز اجرایی شود.

وی همچنین از اطعام 5000 ملایری از محل نیت واقفان در ماه مبارک رمضان و دعوت از قاری مصری در محفل انس با قرآن در این ماه خبر داد.

وی تصریح کرد: مقرر شد از محل درآمد موقوفات دانش آموزان یتیم فقیر را زیر پوشش قرار دهیم./957/ت303/غ

ارسال نظرات