۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۶۲۴۸

کتاب «بازگویی تاریخ اسلام و مسلمین» در آلبانی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب "بازگویی تاریخ اسلام و مسلمین " از سوی انتشارات کتابخانه دیجیتال "دیئلی" و بنیاد فرهنگی "سعدی شیرازی" در آلبانی منتشر شد.
کتاب بازگويي تاريخ اسلام و مسلمين در آلباني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، کتاب «بازگویی تاریخ اسلام و مسلمین» نوشته سید علی اصغر رضوی در 800 صفحه از سوی انتشارات کتابخانه دیجیتال دیئلی و بنیاد فرهنگی سعید شیرازی در آلبانی منتشر شد.

 

این کتاب که از سوی "سید علی اصغر رضوی " متولد هندوستان و تحصیل کرده حوزه های نجف و قم و نماینده آیت الله سید  ابو حسن اصفهانی نوشته شده است به  بازگویی تاریخ واقعی اسلام و مسلمانان که بعداز نبی اکرم (ص) به امام علی (ع) وراثت رسید، می پردازد.

 

کتاب "بازگویی تاریخ اسلام و مسلمین "شامل دوره 90 ساله آغازین تاریخ اسلام که با میلاد  مبارک رسول اکرم (ص) در سال 570 هجری در مکه آغاز و به شهادت جانشین و ولی آن حضرت یعنی حضرت امام علی(ع) در سال 661 هجری در شهر کوفه عراق به پایان می رسد، است.

 

این کتاب از سوی نمان مصطفی، ترجمه و در تیراژ 500 جلد و 800 صفحه چاپ و منتشر شده است.

 

گفتنی است تهیه و چاپ کتاب "بازگویی تاریخ اسلام و مسلمین" با حمایت کمیته مطالعات و تحقیقات مجمع جهانی اهل بیت (ع) انجام پذیرفت./980/ب102/د

ارسال نظرات