۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۷۶۳۷۴

برنامه های اداره ارشاد چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عصر شعر ضیافت، کارگاه خوشنویسی اسماء الهی، برگزاری محفل ادبی به همراه ضیافت افطار و همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مهمانی خدا است.
گنجي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري

حسین گنجی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: ماه مبارک رمضان لحظاتی را فراهم می‌کند که فرد با خلوص نیت، روحی متجلی از انوار الهی و تن و بدنی پاک بیش از پیش به کتاب الهی مراجعه کرده و ساعاتی را با خدای خویش خلوت و مناجات می‌کند.

 

گنجی از برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در شهرکرد همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: عصر شعر ضیافت، کارگاه خوشنویسی اسماء الهی، برگزاری محفل ادبی به همراه ضیافت افطار و همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مهمانی خدا است.

 

وی از برگزاری دومین دوره مسابقات عکس قدس رمضان شهرستان بروجن خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به مدت 20 روز برگزار خواهد شد.

 

گنجی ادامه داد: همچنین این شهرستان میزبان جشنواره یک روزه ادبی رمضان خواهد بود که این جشنواره در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهرستان لردگان نیز پنج عنوان برنامه اصلی تعیین شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مسابقه از خطبه‌های نهج البلاغه، محافل انس با قرآن و نمایشگاه هنرهای تجسمی نام برد.

 

گنجی از اجرای مراسم تعزیه در لیالی قدر در شهرستان کیار خبر داد و تأکید کرد: در شهرستان فارسان برنامه‌های مانند کارگاه آموزش فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و مسابقه فرهنگی روز جهانی قدس در دو بخش عکس و نقاشی برگزار خواهد شد./9457/ت303/ب

ارسال نظرات