۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۷۶۴۶۵
نماینده پارلمان لبنان:

حزب‎الله هیچ شرطی برای تشکیل حکومت جدید ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تلاش برخی گروه‌های لبنانی برای ایجاد فشار روی جنبش مقاومت به واسطه سرنگونی حکومت بشار اسد را شکست خورده دانست و گفت: ارزیابی این گروه‌ها از آینده سوریه کاملا اشتباه است.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان این کشور در مراسم افطاری که شامگاه دیروز از سوی جنبش حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه الناصریه برگزار شد، تاکید کرد که حزب الله هیچ شرط و شروطی برای تشکیل حکومت آینده لبنان مطرح نکرده و تمام سعی خود را برای تشکیل هرچه سریع‌تر آن به کار گرفته است.

 

وی افزود: البته حزب الله از حقوق قانونی خود دفاع کرده و به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کند.

 

این نماینده پارلمان لبنان اظهار داشت که مقاومت اسلامی با وجود همه نامهربانی‌ها حاضر است که گذشته را کنار گذاشته و به همکاری با سایر احزاب سیاسی لبنان بپردازد.

 

محد رعد با تاکید بر لزوم وجود یک نگاه واقع بینانه به شرایط کنونی در لبنان گفت: حزب الله از ابتدا همکاری‌های لازم با تمام سلام، نخست وزیر پیشنهادی جریان 14 مارس را داشته است و تنها خواسته قانونی این جنبش این است که به نسبت نمایندگان پارلمانی خود در دولت آینده سهم داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: تمام سلام باید هرچه سریع‌تر حکومت لبنان را تشکیل دهد و کشور را از تنگنای کنونی خارج سازد.

 

محمد رعد با اشاره به دستاوردهای ارتش سوریه در مقابله با گروه‌های تروریستی گفت: برخی در لبنان به دنبال سرنگونی حکومت بشار اسد و تغییر معادله به منظور ایجاد فشار روی مقاومت اسلامی هستند.

 

وی افزود: اینگونه نقشه‌ها به هیچ وجه به ثمر نخواهد نشست و مخالفان مقاومت بار دیگر در ازیابی خود شکست خواهند خورد./983/ب902/د

ارسال نظرات