۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۷۶۶۵۱
جریان العمل اسلامی لبنان:

جنگ 33 روزه هیبت ارتش صهیونیستی را شکست

خبرگزاری رسا ـ جریان العمل اسلامی لبنان با اشاره به دستاوردهای پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه تاکید کرد: این پیروزی نه تنها پیروزی مقاومت بلکه پیروزی همه مردم لبنان بود.
جريان العمل اسلامي لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، جریان العمل اسلامی لبنان در بیانیه ای که امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز جنگ سی و سه روزه سال 2006 منتشر شد، تاکید کرد که امت اسلامی باید به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه دهد.
 
در این بیانیه آمده است: پیروزی بزرگ سال 2006 به واسطه ایستادگی نیروهای دلاور مقاومت و همکاری با ارتش لبنان به دست آمد. حمایت مردم لبنان از ارتش و مقاومت اسلامی وهمچنین فداکاری‌های بسیار آنان نقش بسزایی در این پیروزی داشت.
 
جریان العمل اسلامی افزود: پیروزی مقاومت اسلامی در سال 2006 پیروزی همه لبنان از مسیحیان گرفته تا اهل سنت وحتی ملی‌گراها بود.
 
در این بیانیه تاکید شده است که مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه توانست از تمامیت ارضی و استقلال لبنان دفاع کند که این دستاورد بسیار بزرگی است.
 
جنبش العمل اسلامی در پایان بیان داشت: از ثمره‌های دیگر جنگ سی و سه روزه شکست هیبت اسطوره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی و بالارفتن روحیه مسلمانان پس از شکست‌های متوالی از این رژیم بود./983/ب902/د
ارسال نظرات