۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۷۶۶۵۷

حملات سایبری رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

خبرگزاری رسا ـ در پی ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با حزب‌الله لبنان در میدان جنگ نظامی، این رژیم به جنگ سایبری و تبلیغاتی علیه حزب‌الله لبنان روی آورده است.
 حزب‌الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی اخیرا با راه‌اندازی سایتی اینترنتی، تلاش دارد حزب‌الله لبنان را در بین افکار عمومی جهان بدنام و اقدامات دفاعی آن را مغایر با قوانین بین‌المللی معرفی کند.

 

گردانندگان این سایت این روزها تلاش دارند هم‌زمان با سالگرد شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، این حزب را عامل ناامنی در لبنان و منطقه معرفی کنند.

 

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله در سال‌های گذشته تنها به جنگ نظامی محدود نبوده بلکه این رژیم تلاش کرده از طریق سایبر، اینترنت، جنگ روانی، تبلیغات رسانه ای، اقدامات تروریستی، جاسوسی و اطلاعاتی، با حزب الله لبنان مقابله کند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی با راه اندازی این سایت تلاش می کنند دفاع حزب الله از ملت و اراضی لبنان در مقابل تجاوزات تل آویو را اقدامی تروریستی معرفی کنند.

 

تحلیل‌گران مسائل رژیم صهیونیستی، راه‌اندازی این سایت علیه حزب‌الله از سوی این رژیم را نشان‌دهنده یاس و ناامیدی صهیونیست‌ها در زمینه رویارویی نظامی با حزب الله دانستند./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات