۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۷۶۷۴۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان خبرداد؛

حضور مبلغان در اردوهای جهادی طرح هجرت 3

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان از اعزام مبلغان دینی در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در استان خبرداد.
 اردوهاي جهادي

حجت الاسلام امیر عباسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ به اردو های طرح هجرت 3 اظهارداشت: این طرح ویژه دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در حال برگزاری که ابعاد فرهنگی و دینی آن برعهده مبلغان دینی است.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: پر کردن هرچه بهتر اوقات فراغت دانش آموزان، مرمت، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، کلاس‌های مشاوره، نشست‌های بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا از برنامه های طرح هجرت 3 دانش آموزی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های طلاب در طول اعزام به محل برگزاری طرح هجرت 3 افزود: اقامه نماز جماعت، تبیین احکام شرعی، برگزاری جلسات تلاوت قرآن کریم و نشست های پرسش و پاسخ از جمله برنامه هایی است که مبلغان اعزامی باید به آن بپردازند.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس می‌توان اخلاص و از خودگذشتگی و صفا را در عرصه‌ها و اردوهای جهادی شاهد بود؛ چرا که جوانان بدون هیچ چشم داشتی با حضور در سخت‌ترین شرایط مناطق محروم استان‌های کشور به ساماندهی این مناطق می‌پردازند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری طرح هجرت 3 و اعزام مبلغ ویژه این طرح اظهار داشت: طرح اردوهای هجرت سه با هدف آشنایی جوانان با محرومان و محرومیت، مسؤولیت‌پذیری آنان، انجام فعالیت‌های فرهنگی در مناطق محروم، فراگیری کارگروهی و کمک به محرومان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عباسی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد زمینه اشتغال و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را از دیگر اهداف این طرح برشمرد./9458/ت303/غ

ارسال نظرات