۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۷۶۷۹۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

ترویج معارف اسلامی در گرو خلاقیت و برنامه ریزی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ترویج معارف اسلامی را در گرو خلاقیت، برنامه ریزی و انسجام دانست و گفت: اجرای طرح فاطمی با محوریت سبک زندگی اسلامی در خانواده، نوعی خلاقیت و ابتکار در شهرستان بروجن است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح حیات فاطمی شهرستان بروجن، با تأکید بر استفاده همه جانبه از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از لحظات این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم؛ چراکه معلوم نیست سال آینده زنده باشیم و در چنین شرایطی قرار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام طرح حیات فاطمی را طرحی سازنده دانست و ادامه داد: مهمترین وظیفه امروز ما بکارگیری همه توان است تا سفره اسلام و معارف اسلامی در جامعه گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ترویج معارف اسلامی را در گرو خلاقیت، برنامه ریزی و انسجام دانست و گفت: اجرای طرح فاطمی با محوریت سبک زندگی اسلامی در خانواده، نوعی خلاقیت و ابتکار در شهرستان بروجن است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سختی کار بیان داشت: اگر سبک زندگی اسلامی و معارف اهل بیت(ع) با خانواده ها آمیخته شود، به یقین در ارتقا و رشد خانواده ها مؤثر خواهد بود.

رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که مادر خانواده رکن اصلی خانه است، تأکید کرد: آگاه باشید که این مباحث ارزشمند باید در ابعاد خانواده و جامعه گسترش پیدا کند و از پدر و جوانان خانه نیز غافل نشوید.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان به زمینه های دینی و مذهبی مردم بروجن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم بروجن از گذشته با این معارف ناب آشنا بوده اند و با روی خوش از این طرح ها استقبال می کنند./9457/پ202/غ

ارسال نظرات