۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۷۶۸۵۳
شیخ نعیم قاسم:

حمایت 14 مارس از فتنه‌گران شرم آور است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان به انتقاد از عملکرد جریان مخالف مقاومت اسلامی پرداخت و گفت: حمایت جریان 14 مارس از فتنه‌گران شرم آور است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته در مراسم افطاری که با حضور شخصیت‌‌های سیاسی و مذهبی لبنان برگزار شد، اظهار داشت که لبنان نیازمند آرامش و امنیت برای شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

 


وی افزود: مصلحت لبنان امروز این گونه اقتضا می کند که دولت وحدت ملی در این کشور شکل گرفته و به حل مشکلات و بحران‌ها بپردازد.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: درصورتی که یکی از گروه‌ها یا احزب بخواهد تکروی کرده و به تنهایی کشور را اداره کند بدون شک با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد که عبور از آنها غیر ممکن است.

 

شیخ نعیم قاسم به انتقاد از مواضع رهبران جریان 14 مارس پرداخت و گفت: جریان 14 مارس اجازه نمی‌دهد دولت آینده لبنان تشکیل شود و روزانه چالش‌هایی را به وجود می‌آورد.

 

وی ادامه داد: حمایت جریان 14 مارس از فتنه گران و تروریست‌ها در لبنان تاسف آور است، امری که با تحریک‌های قومی و طایفه‌ای از سوی آنان صورت می‌پذیرد.

 

معاون دبیرکل حزب الله گروه‌های تکفیری را چالشی جدید برای جریان مخالف حزب الله دانست و گفت: جریان 14 مارس دیگر توانایی جذب افراد جدید را ندارد و برخی از طرفداران این جریان به سمت گروه‌های تکفیری سوق پیدا می‌کنند.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که مقاومت اسلامی به ایستادگی خود در برابر همه همجه‌ها و چالش‌ها ادامه داده و با سربلندی از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد./983/ب902/د

ارسال نظرات