۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۷۶۸۵۸

سیاستمدار لبنانیِ حامی بشاراسد ترور شد

خبرگزاری رسا ـ طی چند ماه اخیر موافقان بشاراسد در لبنان بارها توسط مخالفان دولت سوریه هدف حمله قرار گرفته اند که در این حملات چند تن از آنان کشته شده اند.
محمد ضرار جمو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، محمد ضرار جمو از چهره‌های سیاسی هوادار بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، در منطقه شیعه نشین در جنوب لبنان به ضرب گلوله کشته شده است.
بی بی سی فارسی به نقل از مقام های امنیتی لبنان گفت: افراد مسلح آقای جمو را در خانه‌اش در جنوب لبنان ترور کرده و سی گلوله به طرف او شلیک کرده‌اند. دختر آقای جمو نیز به دلیل شوک وارده به بیمارستان منتقل شده است.
گفتنی است آقای جمو معمولا به عنوان تحلیلگر سیاسی در تلویزیون های عربی حاضر می شد و از بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه حمایت می‌کرد.
بی بی سی در ادامه افزود: ترور او یک نشانه دیگر از سرایت بحران سوریه به خارج از مرزهای آن کشور به شمار می‌رود. جنگ داخلی سوریه تاثیرات منفی زیادی بر لبنان، همسایه آن کشور گذاشته است.
چند ساعت پیش از این، انفجار یک بمب کنار جاده‌ای امروز در نزدیکی خودرویی که اعضای حزب الله لبنان در آن حضور داشتند، به مرگ یک نفر منجر شد.
طی چند ماه اخیر موافقان بشاراسد در لبنان بارها توسط مخالفان دولت سوریه هدف حمله قرار گرفته اند که در این حملات چند تن از آنان کشته شده اند./1421/9161/خ

ارسال نظرات