۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۷۶۸۷۶

طرح مشترک سازمان امداد اسلامی فرانسه و مراکش برای کمک به نیازمندان

خبرگزاری رسا ـ شعبه‌های فرانسه و مراکش سازمان جهانی امدادرسانی اسلامی با همکاری یکدیگر، طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را آغاز کردند.
فرانسه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان امداد اسلامی فرانسه و مراکش در طرحی مشترک، به اطعام بیش از 1280 خانواده نیازمند در شهرهای مختلف مراکش اقدام کردند.

 

همچنین این دو سازمان خیریه اسلامی سبدکالای رایگان به ارزش 500 درهم مراکش در اختیار این خانواده‌ها قرار داده و اعلام کردند که این طرح به زودی در پنج استان بزرگ مراکش به اجرا درخواهد آمد.

 

بر اساس این گزارش، سازمان جهانی امداد اسلامی به ریاست «رشید لاهلو»، که در بیش از سی کشور جهان به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد، در برنامه‌‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های دینی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مسلمانان و نیز یافتن سرپرست برای کودکان یتیم را نیز در دستورکار دارد.

 

کمک‌رسانی در زمینه عرضه مواد غذایی، توزیع آب آشامیدنی و نیز حفر چاه در مناطق کم‌آب در کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورهای آفریقایی و نیز فعالیت در زمینه بهداشت و سلامت شهروندان مسلمان از عمده‌ترین اقدامات سازمان جهانی امداد اسلامی به شمار می‌روند. /982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات