۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۷۶۹۹۲
سید علی فضل الله:

علما و نخبگان توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام به منظور انحراف جنبش‌های مردمی، از علما و نخبگان خواست این توطئه‌ها را خنثی سازند.
سيد علي فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت روزگذشته در دیدار با گروهی از هیأت رییسه جنبش مستقل الناصریین به ریاست مصطفی حمدان، علاوه بر محکومیت انفجار اخیر منطقه بئر العبد لبنان، آخرین تحولات منطقه را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.
 
حجت الاسلام فضل الله در این دیدار با اشاره به پتانسیل بالای امت اسلامی برای ایجاد تغییر و اصلاحات در جامعه، گفت: با وجود اینکه مسلمانان مرحله سختی را پشت سر می‌گذارند اما این امیدواری وجود دارد که بتوانند به سلامت از بحران‌های کنونی عبور کنند.
 
وی افزود: جنبش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر نیز بیانگر بیداری امت‌های مسلمان و وجود تلاش‌هایی برای اصلاح جامعه است.
 
این عالم لبنانی خاطرنشان کرد: گرچه برخی از کشورهای خارجی به دنبال منحرف کردن جنبش‌های مردمی هستند اما می‌توان به واسطه رهنمودهای علما و نخبگان جامعه و همراهی مردم این توطئه‌ها را خنثی کرد.
 
وی با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده در لبنان اظهار داشت: باید با همکاری و تعاون دولت آینده لبنان را تشکیل داده و اختلافات موجود را با گفت‌وگو و رایزنی حل وفصل کرد.
 
مصطفی حمدان نیز در این دیدار به محکومیت انفجار بئر العبد پرداخت و گفت: این انفجار تلاش نافرجامی از سوی رژیم صهیونیستی و همپیمانانش برای تحت تاثیر قرار دادن مقاومت اسلامی بود که با شکست مواجه شد./983/ب902/د
ارسال نظرات