۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۷۷۰۱۳
مدیر روابط عمومی اوقاف خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری نشست‌های «هم‌اندیشی قرآنی» در هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری سلسله نشست‌های «هم‌اندیشی قرآنی» در طی برپایی هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن وعترت مشهد خبر داد.
نمايشگاه قرآن

محمد فتحی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر، گفت: این برنامه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا از امشب به مدت 9 شب از ساعت 21:30 دقیقه، در محل غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی واقع در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مشهد برگزار می شود. 

 

وی با بیان این که تشویق جامعه برای حرکت به سمت قرآنی شدن و ایجاد انگیزه میان عموم افراد، نیاز به بسترسازی و فرهنگ‌سازی دارد، نقش نخبگان را در این زمینه مهم ارزیابی و تصریح کرد: سلسله نشست های هم اندیشی قرآنی با حضور نخبگان و فرهیختگان استان به مباحث قرآنی روز می پردازد. 

 

فتحی، موضوع نخستین نشست را «بازخوانی نقش رهبر معظم انقلاب در نهضت قرآنی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب» عنوان و خاطرنشان کرد: «آرمان 10 میلیون حافظ قرآن؛ بایدها و نبایدها»، «مسابقات قرآن؛ افق ها و آسیب ها»، «رسانه ملی، قرآن کریم و خراسان رضوی»،«جایگاه قرآن در اسناد بالادستی استان و شهر مشهد»، «مطبوعات، خبرگزاری ها، حفظ و ارتقای جایگاه قرآنی استان»، «راهکارهای مشارکت مردم در تأمین منابع مالی فعالیت های قرآنی، موقوفات، نذورات و خیرات»، «نهضت قرآنی کشور، وظیفه نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی»، «نمایشگاه بین المللی قرآن خراسان؛ بایدها ونبایدها» موضوعات دیگر جلسات این برنامه هستند. 

 

گفتنی است نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از امشب تا هفدهم رمضان المبارک هر روز از ساعت 17 تا 24 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است./930/ت302/پ 

ارسال نظرات