۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۷۷۰۲۳
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

هرج و مرج در جهان اسلام به کام رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی آنچه را که با جنگ نتوانست به دست آورد امروز به واسطه هرج و مرج موجود در جهان اسلام کسب کرده است.
عباس عباس، عضو ارشد جنبش امل
 
به گزارش خبرگزاری رسا، عباس عباس، عضو شورای سیاسی جنبش امل با اشاره به مشکلات و بحران‌هایی که امت اسلامی امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌‌کند گفت: آنچه که آمریکا و رژیم صهیونیستی در گذشته از خلال جنگ به دنبال آن بودند امروزه به واسطه اختلافات درونی مسلمان صورت پذیرفته است.
 
وی افزود: سوریه با وجود همه منابع نفتی و گازی که می‌توان از آن به عنوان کشوری نیرومند در منطقه یاد کرد امروز دچار بحران شدیدی شده است.
 
این شخصیت سیاسی لبنانی تاکید کرد که هرج و مرج موجود در جهان اسلام کاملا به کام رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم به دنبال ادامه دار بودن بحران در سوریه است.
 
عباس اظهار داشت: کشورهای استکباری همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا اپوزیسیون و دولت سوریه به توافق نرسیده و بحران را با گفت‌وگو و رایزنی حل و فصل نکنند.
 
وی تصریح کرد: غرب همین سیاست را نیز در قبال سوریه به کار گرفته و به دنبال ایجاد برخورد بین گروه‌های مختلف مصری به منظور عدم تشکیل حکومت قدرتمند در این کشور است./983/ب902/د
ارسال نظرات