۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۲۲۹
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

طلاب در اوقات فراغت چگونگی پاسخ به شبهات را آموزش ببینند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تأکید کرد: مطالعه منابع کلامی که منبع پاسخ به شبهات فرقه های انحرافی به ویژه فرقه وهابیت هستند باید در اولویت فعالیت های طلاب در اوقات فراغت باشد.
حجت الاسلام امير عباسي، مسؤول بسيج طلاب و روحانيون سپاه ولي عصر(عج) خوزستان

حجت الاسلام امیر عباسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که طلاب در اوقات فراغت بیش از پیش به مسأله تبلیغ توجه کنند، اظهار داشت: کار فرهنگی در مسجد ویژه طلاب سبب تقویت آن ها برای تبلیغ در بُعد جهانی می شود.

وی با اشاره به این که فصل تابستان فرصتی بزرگ برای افزایش دانسته های طلبگی است، خاطرنشان کرد: طلاب با مطالعه آزاد در زمینه اعتقادی می توانند در زمینه پاسخ به شبهات تقویت شوند.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: طلبه باید در سه ماه تعطیلی از درس و مباحثه به مطالعه آزاد در زمینه های پژوهشی و تبلیغی بپردازد.

وی با بیان این که در فصل تابستان و به ویژه ماه مبارک رمضان طلاب باید به فعالیت های فرهنگی روی آورده و زمینه را برای گسترش اجرای برنامه های معرفتی و تربیتی آماده کنند، تأکید کرد: در برخی از شهرستان های استان نیاز مبرمی به روحانی و مبلغ وجود دارد که طلاب باید این فرصت بزرگ را معتنم شمرده و به فعالیت در این شهرها بپردازند.

حجت الاسلام عباسی با بیان این که طلاب باید از اوقات فراغت خویش به صورت بهینه استفاده کنند، تصریح کرد: فصل تابستان فرصتی بزرگ برای تهذیب و ارتقا آگاهی های خویش است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان پیگیری موضوعات پژوهشی در عرصه پاسخ به شبهات را از دیگر مسأله های مهم در فصل اوقات فراغت طلاب دانست و افزود: طلاب در تابستان با مشخص کردن موضوعی در پاسخ به شبهات در زمینه های گوناگون فقهی و کلامی پاسخ آن ها را در قالب مقاله یا تحقیق ارائه دهند.

وی همچنین در ادامه با تأکید بر ساز و کارهای فعالیت های تبلیغی در فصل تابستان بیان داشت: تبلیغ و انتقال اطلاعات به جامعه به ویژه نسل جوان رسالت مهم و غیر قابل انکار طلاب حوزه علمیه است.

حجت الاسلام عباسی در پایان تصریح کرد: توجه به قرآن توجه به اصل دین خواهد بود و طلاب باید به این اصل مهم توجه بیشتر داشته و بکوشند تا در راه اعتلای احکام الهی تلاش روز افزونی داشته باشند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات