۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۷۷۴۸۸
مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه طلاب ترم تابستانی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه طلاب ترم تابستانی این استان، از تاریخ هفتم تا دهم مردادماه در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار می شود.
حجت الاسلام احمدي ، مدير حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از برگزاری مراسم اعتکاف دهه آخر رمضان ویژه طلاب ترم تابستانی این استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده همه طلاب ترم تابستانی حوزه علمیه امامیه شهرکرد در مراسم معنوی اعتکاف دهه آخر ماه رمضان که از تاریخ هفتم تا دهم مردادماه برگزار می شود، حضور می‌یابند.
 
حجت الاسلام احمدی هدف از این کار را بالا بردن بنیه معنوی طلاب حوزه علمیه بیان کرد و افزود: برای استفاده بهتر از فرصت معنوی اعتکاف، برنامه های زیادی انجام خواهد شد.
این مقام مسؤول در ادامه به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام اعتکاف رمضانیه طلاب این استان پرداخت و گفت: برنامه‌های ما بر اساس چهار محور اعتقادی، معنوی، اخلاقی و سیاسی انجام می‌شود.
مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مراسم معنوی شب زنده‌داری نیز با حضور طلاب برگزار می‌شود و دعاها و مناجات‌های مخصوص این ایام را زمزمه می‌کنند.
وی به برگزاری کلاس‌های درس حوزه علمیه در زمان اعتکاف اشاره کرد و گفت: به منظور فاصله نگرفتن از درس، کلاس‌هایی با حجم کمتر در این سه روز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: اعتکاف فرصت خوبی برای نزدیک شدن بندگان به خداوند متعال است که امیدواریم ما هم بتوانیم به نحو شایسته‌ای به میهمانان الهی خدمت کنیم./9457/ت303/ب
ارسال نظرات