۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۷۸۰۴۸
هنیه:

جوسازی رسانه‎های مصری علیه ساکنان غزه را متوقف می‎کنیم

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر دولت مردمی فلسطین از تماس‎ها و رایزنی‎های گسترده میان دولت متبوعش و مقامات مصری با هدف توقف جوسازی رسانه‎های مصری علیه ملت فلسطین خبر داد و بار دیگر بر عدم مداخله جنبش متبوعش در امور داخلی مصر تاکید کرد.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در جریان مشارکت در نماز تراویح در غزه خاطر نشان کرد: اینکه مصر همچنان قدرتمند و مقتدر باقی بماند و جایگاه ویژه خود در میان امت اسلامی و عربی را حفظ کند، به نفع همه است و این مساله در آزادسازی فلسطین و قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

هنیه رسانه های مغرض مصری را که به هر شیوه ای تلاش می کنند تا پای جنبش حماس و ملت فلسطین در غزه را به اختلافات و حوادث داخلی مصر بازکنند و آنان را متهم به جانبداری از دکتر محمد مرسی و هواداران وی می کنن، به شدت مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که از خدا بترسید و اینگونه علیه مساله و ملت فلسطین موضع گیری نکنید. از خدا بترسید و دست از سر غزه و مصر بردارید.

 

وی ضمن اشاره به اینکه تا به امروز ملت فلسطین نه در مصر و نه در امور داخلی هیچ کشور دیگری مداخله ای نداشته اند، تشریح کرد که ما هیچگونه نقشی در حوادث و ناآرامی های داخلی مصر نداریم، زیرا بارها موضع خود را مبنی بر عدم مداخله در امور داخلی کشورهای اسلامی و عربی اعلام کرده ایم.

 

گفتنی است که رسانه های مصری اخیرا هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه ملت فلسطین و مقاومت و در راس آن جنبش حماس آغاز کرده و آن ها را به مداخله در امور داخلی مصر و مشارکت در مبارزات مسلحانه در منطقه سینا متهم می کنند اما جنبش حماس و مقامات دولت فلسطین در غزه این اتهامات را به شدت رد کرده اند./982/ب101/د

ارسال نظرات