۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۷۸۱۰۰
رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان:

برای حفاظت از حرم حضرت زینب منتظر فرمان امام خامنه‎ای هستیم

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان حمله به حرم حضرت زینب(س) را برنامه‎ای آمریکایی و صهیونیستی دانست و تاکید کرد: ما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و برای حضور در سوریه و حفاظت از حرم حضرت زینب(س) منتظر فرمان ایشان هستیم.
اطھر عمران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اطھر عمران رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان، در نشست برنامه ریزی مراسم روز قدس که در شهر کراچی برگزار شد، عاملان حمله موشکی به حرم مطھر حضرت زینب(س) را مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: مقامات غربی از گرایش شدید ملتهایشان به اسلام به شدت هراسان بوده و با استفاده از گروه های تروریستی درصدد مخدوش کردن نام اسلام هستند.

 

وی سرنگونی نظام بشار اسد را تنها به سود رژیم صهیونستی دانست و افزود: آمریکا با استفادہ از گروہ ھای تروریستی حیوان صفت در سوریه، به دنبال نابودی اسلام است. حمله موکشی به حرم حضرت زینب(س) در ادامه تخریب بقیع و جزئی از پروژه غرب علیه اسلام است.

 

اطهر عمران تأکید کرد: ما همواره خود را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای  می دانیم و هم اکنون نیز برای حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) منتظر فرمان ایشان هستیم.

 

وی هدف از تروریسم در سوریه را تضعیف مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) را در سوریه جمع کرده است، اما سوریه مطمئنا به گورستانی برای تکفیری ها مبدل می شود./988/ب902/د

ارسال نظرات