۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۷۸۱۶۶
آیت الله نابلسی:

تروریست خواندن حزب الله رسوایی بزرگی برای غرب است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر صیدای لبنان، درج نام حزب الله در فهرست گروه‎های تروریستی را رسوایی بزرگی برای اتحادیه اروپا توصیف کرد.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه حضرت زهرا(س) برگزار شد قرار گرفتن حزب الله لبنان در فهرست سازمان های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

 

وی گفت: چالش ها علیه مقاومت در پرتو هجمه های سیاسی، رسانه ای و امنیتی در حال گسترش است تا بدینوسیله این جنبش را تعضیف ساخته و نقاط قوت آن را از بین ببرند.

 

آیت الله نابلسی افزود: اتحادیه اروپا با این اقدام می خواهد بر ذهن ملت های عربی تأثیر گذاشته و در پرونده های مختلف داخلی و اقلیمی به حزب الله فشار وارد سازد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: همگان می دانند که این تصمیم از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و غرب مریض نمی تواند آن را ادامه دهد.

 

خطیب جمعه شهر صیدای لبنان، این تصمیم را مایه رسوایی غرب توصیف کرد و اظهار داشت: این تصمیم ظالمانه عامل رسوایی غربی است که مدعی ایستادگی در کنار ملت هاست. تصمیم اروپا در قرار دادن حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی، ظلم به ملت های مظلومی به شمار می آید که برای دفاع از سرزمین خود در برابر اشغالگران ایستاده اند.

 

آیت الله نابلسی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی باید در فهرست تروریستی قرار گیرد، ادامه داد: به اروپایی ها گوشزد می کنم که سیاستهای مرتبط به آمریکا و رژیم صهیونیستی آنان، عواقب خوبی نداشته، تنها حسرت را به دنبال خواهد داشت و رابطه ملتهای حامی حزب الله را با نظام های مخالف مقاومت در پی دارد.

 

وی بر ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: اتحادیه اروپا باید میان همکاری مثبت با کشورهای عربی که ضامن مصالح آن است و تبعیت از آمریکا و رژیم صهیونیستی که سرنوشت دردناکی را برایشان رقم می زنند، یکی را انتخاب کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات