۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۷۸۱۷۵
سید علی فضل الله:

اتحادیه اروپا از فرمانبری رژیم صهیونیستی دست بردارد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان با محکوم کردن قرار گرفتن حزب الله لبنان در فهرست سازمان‎های تروریستی، بیان داشت: این اقدام اتحادیه اروپا عملی غیر منطقی و غیر موجه است.
سيد علي فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب جمعه منطقه حاره حریک در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین (ع) برگزار شد، هدف انفجار تروریست‎ها در مساجد، حسینیه و مناطق مختلف عراق را ایجاد جنگ طایفه‎ای و مذهبی دانست و بیان داشت: ملت عراق باید با حفظ وحدت درصدد تقویت جبهه‎ داخلی در مقابل هجمه سنگین حمله‎های تروریستی باشد.


وی تنها راه پایان بحران سوریه را صلح و گفت‎وگو بیان کرد و خاطرنشان ساخت: مسأله سوریه با جنگ و خونریزی به پایان نمی‎رسد و تنها راه آن پایان کشتار و آغاز گفت‎وگو است.

 
حجت الاسلام فضل الله نسبت به دخالت کشورهای بیگانه در امور داخلی مصر هشدار داد و گفت: مصر احتیاجی به دخالت کشورهای بیگانه ندارد و بحران مصر نیز باید با گفت‎وگو و به صورت مسالمت آمیز به پایان رسد.


وی منطقه را غرق آتش فتنه‎های کشورهای استکباری دانست و عنوان کرد:  هدف فتنه‎های موجود در منطقه توجیه چهره رژیم اشغالگر صهیونیستی است. ملت فلسطین باید مراقب ورود در بازی سیاسی کشورهای غربی و رژیم غاصب اسرائیل باشد.


خطیب جمعه منطقه حاره حریک با محکوم کردن قرار گرفتن حزب الله لبنان در فهرست سازمان‎های تروریستی، بیان داشت: این اقدام اتحادیه اروپا عملی غیر منطقی و غیر موجه است.


وی از اتحادیه اروپا خواست که از خضوع و فرمانبری در برابر رژیم صهیونیستی دست بردارد و نسبت به این تصمیم خصمانه تجدید نظر کند.


حجت الاسلام فضل الله افزود: حزب الله نقش بسیار بارز و مؤثری را در محافظت از لبنان در مقابل تعدی رژیم اشغالگر صهیونیستی ایفا می‎کند. ملت لبنان باید در مقابل حرکت‎های استراتژیک رژیم صهیونیستی و متحدان غربی و آمریکای‎اش یک دست شود./994/ب902/د

ارسال نظرات