۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۷۸۴۵۲

مشارکت طلاب در اجرای طرح‌های تبلیغی ستاد احیای امر به معروف آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بیست طلبه و روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم در اجرای طرح های فرهنگی این ستاد در ماه مبارک رمضان امسال همکاری و مشارکت دارند.
مشارکت طلاب در اجرای طرح‌های تبلیغی ستاد احیای امر به معروف آذربایجان غربی

سرهنگ احد مهرمند، معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تعداد 12 عنوان برنامه فرهنگی و تبلیغی در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان در حال برگزاری است.

 

وی برپایی نمایشگاه علوم قرآنی، توزیع کتب و نشریات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای ماه مبارک رمضان را از برنامه های این ستاد عنوان کرد که تا پایان ماه ضیافت الهی در دو نقطه از شهر ارومیه با مشارکت شهرداری برپا است.

 

مهرمند به اجرای طرح استانی تذکر لسانی همزمان در هفت شهر استان اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت گروه های تبلیغی از ابتدای مرداد ماه سالجاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و سردار شرفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی به طور سراسری در استان کلید خورد.

 

این مسؤول اضافه کرد: طرح دائمی تذکر لسانی در شهرهای خوی، میاندوآب، سلماس، نقده، چایپاره، چالدران و تکاب اجرا می شود و مبلغان و طلاب اعزامی با حضور در مساجد ادارات و محلات به کار تبلیغی در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

 

مهرمند همچنین برگزاری محافل انس با قرآن به مدت سه شب در فرهنگسرای قرآن و عترت را از دیگر برنامه ها اعلام و خاطرنشان کرد: نصب بنرهای امر به معروف و تذکر لسانی در نقط شهری، اجرای طرح سابقون قرائت و تفسیر آیات مرتبط با فریضه امر به معروف و ارائه مصادیق معروف و منکر ، مشارکت در همایش طلایه داران تبلیغ همزمان با شروع رمضان و برگزاری نمایشگاه های تخصصی آسیب های اجتماعی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در ایام ماه مبارک رمضان است./936/ت303/ب

ارسال نظرات