۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۷۸۶۵۶
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین:

دانشکده هنر اسلامی در دانشگاه امیرالمؤمنین راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین از راه اندازی دانشکده هنر اسلامی در این دانشگاه خبر داد.
حجت الاسلام علي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، شامگاه دوشنبه، هفتم مردادماه، در نشست هم اندیشی دهه امامت و ولایت به اهمیت برگزاری ویژه برنامه هایی با هدف مقابله با شبهات در مناطق حاشیه ای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: غدیر مسأله ای است که برای باشکوه برگزار کردن آن باید مساجد، حسینیه ها و هیأت های مذهبی استان به طور کامل هماهنگ شوند.

مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به برگزاری اجتماعات بزرگ بیست هزار نفری در استان خوزستان همزمان با عید غدیر خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر حوزه علمیه خوزستان برنامه محوری خود که همان عمامه گذاری طلاب است را همزمان با عید غدیر برگزار می کند.

غدیر در خوزستان به یک حماسه تبدیل شده است

حجت الاسلام علی نژاد به استقبال مردم مناطق عین دو، زرگان و کوی علوی شهرستان اهواز از مراسمات غدیر اشاره کرد و گفت: غدیر در استان خوزستان به یک حماسه تبدیل شده است.

مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که هر ساله مراسمات دهه امامت و ولایت به صورت گسترده و پرشور در نقاط گوناگون استان برگزار می شود، اظهار داشت: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است.

وی تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) را گامی بزرگ در جهت دفاع از مکتب اهل بیت دانست و افزود: با ورودی های سال جدید، این دانشگاه به تربیت بیش از 400 دانشجو در جهت اعتلای نام اسلام می پردازد.

حجت الاسلام علی نژاد به دانشکده های فعال در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشکده حکمت و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی و علوم قرآن و حدیث سه دانشکده ای هستند که همزمان با سال تحصیلی جدید به تربیت دانشجو می پردازند.

وی با اشاره به راه اندازی دانشکده ای جدید با عنوان هنر اسلامی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: سال گذشته معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین همایشی بین المللی با عنوان ولایت و با حضور اندیشمندانی از 10 کشور برگزار کرد.

حجت الاسلام علی نژاد به برگزاری دومین همایش بین المللی ولایت در اهواز اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش هایی در راستای تبیین جایگاه ولایت و مسأله غدیر پاسخی به هجمه های دشمنان است./9464/پ202/غ

ارسال نظرات