۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۷۸۷۵۳
آیت الله حسینی بوشهری:

راهپیمایی روز قدس اقتدار امت اسلامی را به رخ مستکبران می کشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به هجمه گسترده استکبار جهانی به ممالک اسلامی اشاره کرد و گفت: در این شرایط ملت های مسلمان دنیا با حضور با شکوه خود در روز جهانی قدس می توانند اقتدار خود را به رخ مستکبران بکشانند.
آيت‌الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شرایط خاص جهان اسلام اظهار داشت: مجموعه این مسائل ایجاب می کند ملت قهرمان ایران و همه ملت های آزاده دنیا ، با حضور خود در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس اقتدار امت اسلامی را به رخ مستکبران بکشانند.

وی از همه کسانی که به سرنوشت مسلمانان و فلسطینیان می اندیشند و درصدهستند جبهه مقاومت اسلامی را در مقابل صهیونیست ها تقویت کنند خواست تا در این اجتماع عظیم بین المللی شرکت کنند و گفت: مسلمانان می توانند با این کارها توانایی و انسجام خود را در صحنه بین المللی مطرح کنند.

امام جمعه موقت قم با اظهار تأسف از این که سازمان ها بین المللی به فکر مظلومان نیستند، گفت: مگر این که خود امت اسلامی با حضور پر رنگ بتوانند عرصه بین المللی را در اختیار بگیرند و به نابسامانی هایی که امروز در جهان اسلام اتفاق می افتد پایان دهند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: امروز شاهد وضعیت و شرایط  نا به هنجار مصر هستیم و در همه کشورهای اسلامی کم و بیش مسائل و مشکلاتی وجود دارد؛ داستان پر غصه فلسطین همچنان رنج دهنده و آزار دهنده است، تعداد زیادی از مردان و زنان آنها در زندان های رژیم اشغال اسیرند و روز به روز بر توسعه طلبی های صهیونیست ها نسبت به اشغال سرزمین های فلسطینی افزوده می شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: در این شرایط نیاز به وحدت، انسجام، همدلی و همراهی بیشتری داریم زیرا همه دشمنان قسم خورده مسلمانان متحد شدند تا نگذارند حرکتی برخلاف میل آنان در جهان اسلام اتفاق بیفتد.

امام جمعه موقت قم به برخی توطئه هایی که با هم دستی آمریکا و صهیونیست ها علیه جبهه مقاومت انجام می گیرد اشاره کرد و گفت: افزون بر جنایت های گسترده ای که در سوریه و لبنان انجام گرفته است، اخیرا حزب الله لبنان را تروریست خواندند.  

آیت الله حسینی بوشهری ابتکار امام(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس را سرفصل تازه ای در این زمینه دانست و اظهار داشت: این حرکت برای ایجاد مسؤولیت بیشتر در میان امت اسلامی نسبت به غاصبان سرزمین های اسلامی صورت گرفت.

وی در تبیین ماهیت عملکرد رژیم جعلی اسرائیل گفت: حقیقت این است که رژیم صهیونیستی قبله اول مسلمانان و مناطق مربوط به مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده است./928/ت302/ج

ارسال نظرات