۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۷۸۸۰۲
مفتی وهابی:

کشتن یک سوم مردم جایز است

خبرگزاری رسا ـ یک عالم وهابی با فراخوان کشتار شیعیان در سوریه تاکید کرد: کشتن یک سوم مردم به منظور سعادت دو سوم امری شرعی است.
وهابي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صالح اللحیدان مفتی تکفیری سلفی در نوار صوتی که در یوتیوب منتشر کرد و در تعدادی از شبکه های ماهواره ای عربستان و اردن نیز پخش شد، به کشتن سوری های علوی فراخواند و آنان را کافرتر از یهود و مسیحیان دانست.

 

اللحیدان گفت: حکومت سوریه فاجر خطرناک و ملحد است و باید برای سرنگونی «بشار اسد» رییس جمهوری سوریه جهاد کرد.


وی در این نوار صوتی می افزاید: بشار، نصیری(علوی) است و پدرش خبیثتر از او بوده است و جنایت پدرش بیشتر بوده و در یک لحظه تعداد زیادی را در سوریه می کشت.


اللحیدان گفت: نصیری ها یا علوی ها به فاطمی ها برمی گردند و نصیری بخشی از فاطمی هایی هستند که دولتشان در مصر منقرض شد و این نصیری یا علوی ها در سوریه همان گروه هستند.


این مفتی وهابی، از سوری ها خواست تا در مقاومت در برابر نظام سوریه تلاش کنند حتی اگر قربانی شوند و از خدا خواست تا سوری ها را در این تلاش موفق کند.


وی افزود: در مذهب مالکی می بینیم که کشته شدن یک سوم برای سعادتمندی دو سوم جایز است و بیشتر از یک سوم در سوریه کشته نمی شوند.


این برای نخستین بار است که از فتوی ابن تیمیه برای کشتن مردم استفاده می شود و فتوایی برای کشتن مردم صادر می شود و برخی از گروهای مخالف سوریه و یمینی ها تندرو این فتوا را برای کشتن شیعیان و علویهای سوریه و حوثی های یمنی به سرعت منتشر کردند./982/ب102/د
منبع: شبستان

ارسال نظرات