۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۷۸۹۴۷

حضور هزاران نفری مردم اهواز در آخرین شب از شب های قدر

خبرگزاری رسا ـ مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با حضور هزاران نفری مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) و حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی(ع) برگزار شد.
مراسم احياء مراسم احيا در اهواز مراسم احيا در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با حضور هزاران نفری مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) و حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش حضور پرشور و هزاران نفری مردم اهواز به ویژه جوانان در آخرین شب از شب های قدر نسبت به سال های گذشته بسیار بی نظیر بود و اهوازی ها با سر دادن ندای «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» سر به آستان بندگی ساییدند.

بنا بر این گزارش حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی(ع) نیز همچون مصلای مهدیه امام خمینی(ه) میزبان جمعیتی هزاران نفری از مشتاقان درگاه الهی به ویژه جوانان بود که همراه با خانواده های خود شب را تا صبح به اشک و ناله با معبود خود پرداختند.

این گزارش می افزاید مساجد رضوان، ولایت، فاطمیه، محمدی، حضرت مسلم، الغدیر، حضرت ابوالفضل(ع)، خدادادی، شهداء، آل محمد(ص)، امام رضا(ع)، امام سجاد(ع)، امام علی(ع)، امام صادق(ع)، امام حسین(ع) و امام هادی(ع) میزبان احیاء کنندگان شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در اهواز بودند.

از دیگر شهرهای خوزستان خبرها حاکی است که مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور اقشار و طبقات گوناگون مردم خوزستان در مناطق گوناگون این استان برگزار و با سر دادن ندای «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث، الغوث خلصنا من النار یا رب» سکوت دل شب را شکستند.

براساس این گزارش مردم ولایت مدار و شهید پرور خوزستان با حضور در مساجد، حسینیه ها و هیأت های عزاداری با آه و ناله و اشک ریزان معبود خود را صدا زدند.

این گزارش می افزاید شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، خرمشهر و اندیمشک شاهد حضور گسترده مردم این شهرستان ها در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان بود و با حضور در مساجد و هیأت های مذهبی دست گدایی خود را به سوی پروردگار عالم دراز کردند.

همچنین بقاع متبرکه استان خوزستان از دیگر مکان هایی بودند که در سراسر استان میزبان جمعیت باشکوه احیاء کنندگان شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بودند./9461/پ202/غ

ارسال نظرات