۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۷۹۰۴۸
دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان:

روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان از برگزاری راھپمایی باشکوہ روز جھانی قدس در این کشور خبر داد و گفت: روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است.
حجت الاسلام عارف حسين واحدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان، در کنفرانس خبری روز گذشته که در شھر اسلام آباد این کشور برگزار شد از تضعیف جبھه اسلامی در مقابل رژیم غاصب اسرائیل اظھار نگرانی کرد.

 

حجت الاسلام واحدی، وحدت علما و مسلمانان را عامل آزادی فلسطین دانست و گفت: برگزاری راھپیمایی روز جھانی قدس در کشورهای اسلامی، کمترین کاری است که مسلمانان می توانند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دھند.

 

وی حمله موشکی به حرم حضرت زینب(ع) و صحابه بزرگ اسلام را به شدت محکوم کرد و اعزام گروہ ھای تروریستی لشکر جنگوی و طالبان پاکستانی را به سوریه مورد نکوھش قرار داد.

 

این روحانی شیعه عملکرد دولت نواز شریف را در خصوص گروہ ھای تندرو را بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: گروہ ھای تروریستی امنیت کشور را ھدف قرار دادہ اند و در مدت 50 روز حکومت نواز شریف نخست وزیر پاکستان  بیش از 55 عملیات تروریستی صورت گرفته است و حدود 300 نفر جان خود را از دست دادہ اند.

 

حجت الاسلام واحدی روز جھانی قدس را روز حمایت از مظلومان جھان عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه مسلمانان کشمیر، ھندوستان، عراق، افغانستان، مصر، الجزائر، تونس، میانمار، بحرین و عربستان سعودی مورد مظلومیت قرار می گیرند.


وی در پایان از عموم مردم پاکستان خواست با شرکت در راھپیمایی روز جھانی قدس با مردم ستم دیدہ فلسطین اعلام ھمبستگی و ھمدردی کنند./988/ب902/د

ارسال نظرات