۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۷۹۰۵۴

برگزاری محفل انس با قرآن در مرکز اسلامی امام علی سوئد

خبرگزاری رسا ـ مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم سوئد از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‎المللی در مصلای این مرکز اسلامی برای سومین سال متوالی خبر داد.
محفل انس با قرآن در مرکز اسلامي سوئد
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم سوئد اعلام کرد که محفل انس با قرآن با حضور پنج قاری بین المللی در مصلای این مرکز اسلامی برگزار می شود.
 
این برنامه سومین سال متوالی است که در مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم برگزار می شود و با استقبال خوبی مواجه شده است.
 
محفل انس با قرآن در روز جمعه دوم ماه آگوست میلادی از ساعت شش بعد از ظهر آغاز و تا ساعت هشت و سی دقیقه شب ادامه خواهد داشت. 
 
شرح و تفسیر یکی از سوره های قرآن کریم به زبان سوئدی از سوی آقای عطار، تلاوت قاریان بین المللی آقایان سید یحیی حسینی از کشور دانمارک، بایرداگدلن از کشور ترکیه، اکبر فتاحی، حسین حیدر زاده و رحمت الله بیات از سوئد، اجرای قرائت ابتهال دعا و اجرای قطعات مذهبی - قرآنی از سوی گروه تواشیح و مدیحه سرایی ولی عصر (عج) و سخنرانی ریاست مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم سوئد حجت الاسلام حکیم الهی از برنامه های این محفل انس عنوان شده اند.  
 
اجرای مسابقه مفاهیم قرآنی و اهدای جوایز به تعدادی از برگزیدگان به قید قرعه و تجلیل و تقدیر از قاریان محفل، بخش پایانی برنامه را تشکیل خواهد داد./990/ب102/د 
ارسال نظرات