۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۷۹۲۱۹
سیدعلی فضل الله:

رژیم صهیونیستی تنها زبان انتفاضه را می‌فهمد

خبرگزاری رسا خطیب جمعه بیروت ضمن محکومیت هرگونه گفت‌وگو و رایزنی با رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم تنها زبان انتفاضه و مقاومت را می‌فهمد و مذاکرات هیچ فایده ای ندارد.
سيد علي فضل الله سيد علي فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت، در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد حسنین در منطقه حاره حریک لبنان برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز جهانی روز قدس عنوان کرد: ما به دعوت امام خمینی (ره) هرساله خواسته خود را برای آزادسازی فلسطین اشغالی و مسجد الاقصی از لوث رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: درحالی که دشمنان جهان اسلام سعی در منحرف کردن مسلمانان از مسأله فلسطین و مشغول کردن آنان به اختلافات داخلی هستند، باید بیش از پیش هوشیار بوده و به خنثی سازی فتنه‌ها بپردازیم.
 
 
حجت الاسلام فضل الله با اشاره به ناامیدی برخی از آزادسازی فلسطین، گفت: برخی شعار آزادی فلسطین را غیرواقعی می‌دانند اما اگر مسلمانان مسأله فلسطین را در اولویت قرار دهند بی شک این مهم امکان پذیر می‌باشد.
 
 
وی افزود: تجربه نشان داده است که با مقاومت می‌توان رژیم صهیونیستی را شکست داد، اتفاقی که در سال 2006 در لبنان به وقوع پیوست شاهد محکمی بر همین امر است.
 
 
این عالم لبنانی بصیرت در برهه کنونی را عاملی بسیار مهم خواند و گفت: در پرتو اتفاقات رخ داده در منطقه و تلاش‌های صورت گرفته برای ارتش‌های کشورهای اسلامی باید از هر وسیله به منظور افزایش قوا در برابر رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
 
 
وی با محکوم کردن هرگونه گفت‌وگو و رایزنی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به واسطه این مذاکرات به دنبال تحسین چهره بین المللی خود و کسب زمان برای تکمیل پروژه شهرک سازی خود است.
 
 
حجت الاسلام فضل الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تنها زبان انتفاضه و مقاومت را می‌فهمد و رایزنی و گفت‌وگو هیچ فایده‌ای ندارد.
 
 
وی شرایط سوریه، مصر و لبنان را بغرنج ارزیابی کرد و تاکید کرد که ادامه بحران در این کشورها هیچ حاصلی جز خونریزی و نابودی به دنبال نخواهد داشت./983/ب902/ک
 
ارسال نظرات