۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۷۹۴۴۶

برپای نخستین ضیافت افطاری ویژه ائمه جمعه و جماعات سیرالئون

خبرگزاری رسا ـ نخستین ضیافت افطاری ویژه ائمه جمعه و جماعات سیرالئون با حمایت معاونت بین الملل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برپا شد.
افطاري
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین ضیافت افطاری برای بیش از یکصد و پنجاه نفر از علما و ائمه جمعه و جماعات فریتاون و برخی شهرستان های سیرالئون روز گذشته در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی ایران برگزار شد .
 
در این مراسم معنوی که جمعی از خبرنگاران نیز در آن حضور داشتند بخش‎هایی از سریال حضرت یوسف (ع) و فیلم های مستند از کشورمان قبل از افطار پخش شد .
 
محمدرضاقزلسفلی رایزن فرهنگی ایران در سیرالئون ضمن خیر مقدم به میهمانان، ابرازامیدواری کرد که برکات روحانی و معنوی این ضیافت افطاری که با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شده است، در تقویت صلح و دوستی، وحدت و توسعه انسانی سیرالئون و تحکیم روابط دو ملت مسلمان موثر باشد .
 
 قزلسفلی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی کامل و همه جانبه و پرهیز از اعمال ناشایست و گناهان به عنوان مانع رشد استعدادهای انسانی است، به معرفی شخصیت الهی و انسانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های انسان دوستانه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح جهانی و بویژه در سیرالئون پرداخت .
 
رایزن فرهنگی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه ظرف سال های گذشته صدها جوان سیرالئونی از کارگاه های رایگان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارغ التحصیل شده و در بخش های مختلف دوایر دولتی و غیر دولتی این کشور مشغول کار هستند به فعالیت های کمیته امداد خمینی (ره) در زمینه های کارگاه های آموزشی کامپیوتر، خیاطی، ماشین نویسی، رنگ آمیزی پارچه و ... پرداخت./994/ب101/د
ارسال نظرات