تقویت جایگاه مالزی در بازار صنعت مالی اسلامی
به گزارش خبرگزاری رسا، مالزی در راستای تقویت جایگاه خود به عنوان مرکز مالی اسلامی جهان و مشارکت در توسعه بازار صنعت مالی اسلامی از نشان تجاری جدید تحت عنوان "مالزی: بازار مالی اسلامی جهان" رونمایی کرد.
هدف مالزی از این اقدامات دعوت از جامعه اقتصادی جهان برای همکاری و استفاده از بازار صنعت مالی اسلامی مالزی است.
دکتر یونس صوالحی رییس دانشکده مالی و بانکداری اسلامی دانشگاه اسلامی بین المللی اسلامی دراین باره گفت: راه اندازی علامت تجاری اقدام هوشمندی برای بازاریابی مدل مالی اسلامی مالزی است و این مسئله منجر به جذب بیشتر سرمایه گذاری جهانی و منطقه ای به بازار مالی مالزی می شود.
وی افزود: این اقدام موجب تقویت اقتصاد داخلی از طریق جذب نقدینگی و افزایش تولید، حمایت از درآمد عمومی، کاهش بدهی عمومی و تمرکز بر اقتصاد حقیقی می شود. /982/ب102/د
منبع: تقریب