۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۸۰۲۶۹
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد؛

تأسیس 8 مؤسسه قرآنی در شوشتر

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از تأسیس 8 مؤسسه قرآنی در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مؤسسات قرآنی در مراحل نهایی ثبت قرار دارند.
قرآن کريم

علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تأسیس 8 مؤسسه قرآنی در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مؤسسات قرآنی در مراحل نهایی ثبت قرار دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به فعالیت های مراکز قرآنی در زمینه آموزه های قرآنی و دینی، ابراز داشت: مؤسسات قرآنی اصلی ترین مراکز فعالیت های قرآنی و دینی محسوب می شوند و تأسیس هشت مؤسسه قرآنی در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان شوشتر انجام شده است.

بهرامی با اشاره به تقاضاهای تأسیس مؤسسات قرآنی در شهرستان شوشتر، تصریح کرد: هشت تقاضا به صورت جدی درخواست خود را برای تأسیس مؤسسات قرآنی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ارسال کرده اند که این مؤسسات در حال دریافت مجوز هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با بیان این که فعالیت تخصصی قرآنی و دینی باید در دستور کار مؤسسات قرآنی قرار گیرد، ابراز داشت: تأسیس مؤسسات قرآنی سبب گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان شوشتر و ساماندهی همه فعالیت های تخصصی می شود.

بهرامی با تأکید بر گسترش فعالیت های قرآنی، خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت های قرآنی سبب می شود روح معنویت و امید در جامعه دمیده شود و الگوهای رفتاری و کرداری جامعه با استفاده از آموزه های قرآنی شکوفا می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: امیدواریم مؤسسات قرآنی در اسرع وقت در شهرستان شوشتر تأسیس شوند تا شاهد شکوفایی فعالیت ها و نمایشگاه های قرآنی باشیم و همچنین فعالیت های دینی و مذهبی این شهرستان زیرنظر مؤسسات قرآنی ساماندهی شوند./9461/ت303/ب

ارسال نظرات