۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۸۰۵۳۴
تجمع علمای مسلمان لبنان:

مقاومت نشان داد اراده مردمی شکست ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان با تبریک سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: مقاومت نشان داد اراده مردمی شکست ناپذیر است.
تجمع علماي مسلمان لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای که امروز به مناسبت سالگرد پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه منتشر شد، این روز را روزی افتخار آمیز در تاریخ جهان اسلام و کشورهای عربی عنوان کرد و اظهار داشت: مقاومت ثابت کرد که هیچ نیرویی نمی‌تواند اراده ملت‌های استقلال طلب را با شکست مواجه کند.
 
این تجمع خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی پس از شکست در سال 2000 همه توان خود را جمع کرد تا در جنگ سی و سه روزه مقاومت اسلامی را شکست دهد اما هرگز نتوانست به نتیجه برسد و شکست شرم آوری را متحمل شد.
 
تجمع علمای مسلمان لبنان افزوده است: پس از سال 2006 نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش دارند با استفاده از مزدوران داخل لبنان به وجهه مقاومت اسلامی خدشه وارد کنند.
 
در این بیانیه تاکید شده است که آگاهی و بصیرت نیروهای مقاومت بدون شک همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و روند سرافرازانه مقاومت را در پی دارد.
 
تجمع علمای مسلمان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از کوچک‌ترین فرصت برای ضربه زدن به لبنان و سایر کشورهای اسلامی سوء استفاده می‌کند که این مهم هوشیاری نیروهای مقاومت را نیاز دارد./983/ب902/د
ارسال نظرات