۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۸۰۵۳۹

مسلمان شدن 230 نفر در ماه رمضان در دوبی

خبرگزاری رسا ـ آمارهای منتشر شده از سوی یکی از مراکز اسلامی دوبی نشان می‎دهد که بیش از 230 نفر در طول ماه رمضان در این شهر مسلمان شده‎اند.
تازه مسلمانان در دوبي
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه خلیج تایمز، مرکز اسلامی دارالبر در شهر دوبی امارات متحده عربی اعلام کرد که در طول ماه رمضان بیش از 230 نفر از ملیت های مختلف در این مرکز مسلمان شده اند.
 
یکی از مقامات ارشد این مرکز اسلامی اعلام کرد که تازه مسلمانان از کشورهای فیلیپین، چین، هند، روسیه، سریلانکا، پاکستان، رومانی، قبرس، کانادا، کوبا، آمریکا و مجارستان هستند.
 
وی افزود: در سال جاری بیش از 1200 نفر در دوبی مسلمان شده اند و سخنرانی های مذهبی به زبان های انگلیسی، هندی و چینی روزانه در مرکز اسلامی دارالبر ارائه می شود.
 
تازه مسلمانان همچنین می توانند در این مرکز اسلامی با مسلمانان دیگر ارتباط برقرار کرده و با تعالیم اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
 
آمارهای رسمی نشان می دهند که این مرکز در سال 2012 میلادی به 1907 نفر کمک کرده اند که مسلمان شوند.
 
این آمار در مقایسه با 1350 نفر در سال 2011 و 1500 نفر در سال 2010 میلادی افزایش چشمگیری داشته است.
 
الجنیبی، یکی دیگر از مدیران این مرکز اسلامی می گوید: بیش از 50 هزار نفر از اشخاص و خانواده های غیرمسلمان از ملیت های مختلف سال گذشته به مرکز اسلامی دارالبر مراجعه کردند تا اطلاعات بیشتری در مورد دین اسلام کسب کنند./990/ب902/د
ارسال نظرات