۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۰۷۷۶

علمای بحرین انفجار ضایحه بیروت و کشتار مصر را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ شورای اسلامی علمای بحرین با محکوم کردن انفجار منطقه ضایحه بیروت لبنان، تأکید کرد که دشمنان درصدد انحراف خط مقاومت هستند.
شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین امروز در بیانیه‎ای انفجار تروریستی روز گذشته در ضایحه بیروت لبنان را محکوم کرد.


شورای اسلام علما در این بیانیه با تسلیت به خانواده‎های شهدای انفجار ضایحه بیروت و طلب شفا از خداوند برای مجروحان تأکید کرد که چنین انفجارهایی نمی‎تواند موجب انحراف خط مقاومت شود.


این شورا از همه جریان‎ها و ملت لبنان خواست که در مقابل اقدام‎های گروهای تکفیری ـ تروریستی عقب نشینی نکرده و مراقب توطئه‎ها دشمنان باشند.


در این بیانیه آمده است: یکی از اهداف گروهای تکفیری ـ تروریستی ضربه زدن به وحدت لبنان و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور است. این گونه اقدامات از ناحیه رژیم صهیونیستی مدیریت می‎شود.


همچنین شورای اسلامی علمای بحرین در بیانیه‎ای جداگانه کشته و زخمی شدن هزاران مصری در رابعه العدویه و النهضه مصر را محکوم کرد و اظهار داشت: بهترین راه حل بحران مصر گفت‎وگو سیاسی با تاکید بر حق و حقوق ملت و آزادی آنان است.


شورای اسلامی علمای بحرین در پایان از خداوند خواست که همه امور مسلمانان در سراسر جهان حل و به امنیت، آزادی، عدالت و کرامت دست پیدا کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات