۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۸۰۷۹۲

نرم افزار تصویری خانواده موفق تولید شد

خبرگزاری رسا _ نرم افزار تصویری خانواده موفق از سوی دفتر امور خانواده­ حوزه­ های علمیه با همکاری مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور، تولید شد.
نرم افزار

به گزارش خبرگزاری رسا،  نرم افزار تصویری خانواده موفق از سوی دفتر امور خانواده­ حوزه­ های علمیه با همکاری مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور در 9 موضوع کلی، تولید شد.

 

این نرم افزار تصویری مجموعه­ای از مباحث متخصصان و کارشناسان حوزوی و غیرحوزوی درباره مسائل تربیتی ـ اخلاقی خانواده در چارچوب آموزه­‌های نورانی اسلام با هدف پیشگیری و اصلاح و درمان است.

 

خانواده و دانش افزایی دینی، خانواده و اخلاق زندگی، خانواده و مهارت های ارتباطی، خانواده و شناخت تفاوت های زن و مرد، خانواده و مهارت های مدیریتی، خانواده در پرتو آموزه ­های مهدوی، خانواده و ایجاد محبت و آرامش، خانواده و مهارت های زناشویی، خانواده و مهارت های فرزندپروری از موضوع‌های نرم‌افزار تصویری خانواده موفق به شمار می‌رود.


شایان ذکر است، علاقه ­مندان برای تهیه این نرم ­افزار با تخفیف 25 درصد می‌­توانند به دفتر امور خانواده به نشانی قم ـ خیابان شهید فاطمی (دور شهر) ـ بین کوچه 13 و 15 ـ پلاک 211  مراجعه کرده و یا با شماره 37744576 تماس بگیرند./978/د102/ی

ارسال نظرات