۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۸۰۸۰۴
با هجوم ارتش به مردم مصر؛

پسر رهبر اخوان المسلیمن کشته شد

خبرگزاری رسا ـ عمار بدیع 38 ساله در درگیری های روز "جمعه خشم" در اطراف مسجد فتح به ضرب گلوله کشته شده است.
محمد بديع رهبر اخوان المسلمين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله آلمان در خبری گزارش داد: حزب آزادی و عدالت مصر که شاخه سیاسی اخوان المسلمین است، در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است پسر محمد بدیع، رهبر اخوان المسلمین در جریان درگیری های روز جمعه در میدان رامسس کشته شده است.


به گزارش خبرگزاری ویچه وله به نقل از رویترز؛ عمار بدیع 38 ساله در درگیری های روز "جمعه خشم" در اطراف مسجد فتح به ضرب گلوله کشته شده است. همچنین از محل اختفای محمد بدیع، رهبر اخوان المسلمین اطلاعی در دست نیست. وی به اتهام تشویق و ترغیب به خشونت ورزی تحت پیگرد مقامات مصری است.


دویچه وله در ادامه افزود: کشته شدن عمار بدیع به دنبال کشته شدن دختر محمد البلتاجی صورت می‌گیرد که از رهبران سیاسی اخوان المسلمین است. دختر البلتاجی چهارشنبه گذشته در جریان درگیری ها کشته شد.


قابل ذکر است شبکه تلویزیونی مصر نیز ساعاتی پیش گزارش داد: پسر حسن مالک، یکی دیگر از رهبران اخوان المسلمین دستگیر شده است.


ائتلاف "ضدکودتا" همچنین اعلام کرد که پلیس مصر جمال حشمت، سیاستمدار اخوان المسلمین را نیز دستگیر کرده است. او یکی از رهبران حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی اخوان المسلمین است.
/1421/1409/ح

 

ارسال نظرات