۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۸۰۹۶۹
حجت الاسلام گواهی:

دولت شعار اعتدال را در عمل نشان دهد/ گروه‌های مردمی به نقد منصفانه دولت‌ها بپردازند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمدرسول الله(ص) با تاکید بر این‌که الان نمی‌توانیم بگوییم که اعتدال رعایت می‌شود گفت: باید تیمی باشد که نقادانه و منصفانه به روسای جماهیر بپردازند و راه پیشرفت اهداف انقلاب را نشان دهند.
حجت الاسلام گواهي، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ پیش از ظهر امروز یکشنبه 27 مردادماه در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره و نمایشگاه نسل دفاع مقدس با اشاره به حدیثی مبنی بر این‌که «عدالت» «امنیت» و «ارزانی» احتیاجات ضروری بشر است گفت: علت انزوای بسیاری از انقلاب‌ها و نابود شدنشان عدم برپا شدن عدالت است.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی روز به روز با قدرت بیشتر پیش می‌رود گفت: دلیل این‌که انقلاب‌های رخ داده در بیداری اسلامی دوام نداشتند این است که برای رسیدن به قدرت بوده‌اند و افراد نابکار جای افراد صالح را گرفتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمدرسول الله(ص) با تاکید بر این‌که حماسه سیاسی و اقتصادی لازم ملزوم یکدیگرند اظهار داشت: در حماسه سیاسی به عرش هم رسیده باشیم اگر حجت الاسلام و المسلمین روحانی دقت در این نکات نکنند شش ماه دیگر همین مردم در خیابان‌ها ناسزا خواهند گفت.

وی با بیان این‌که آقای روحانی مانند آقای احمدی نژاد در مسائل اقتصادی آدم میدانی نیست گفت: تک محوری، تک رایی، مشاور شایسته نداشتن و مدیر لایق نیاوردن باعث شد احمدی نژاد بدون هیچ حساب و کتابی برود و مردم سراغی نگیرند، آقای خاتمی هم با 22 میلیون رای آمد و با وضعیت دیگری رفت.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند 150 میلیون نفر می‌توانند بدون مشکل در ایران زندگی کنند اظهار داشت: دولت باید فراوانی را در مملکت ایجاد کند، دلیل فقر و مشکلات مردم این است که دولت‌ها به محض رسیدن به راس هرم مردم را فراموش می‌کنند و به دنبال قدرت می‌افتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمدرسول الله(ص) با بیان این‌که رییس جمهور که با شعار اعتدال آمد آیا اعتدالی عمل کرده است؟ گفت: آیا در دولت آقای احمدی نژاد پنج شش آدم خوب نبود که به عنوان یک مشاور استفاده شود؟

وی با تاکید بر این‌که الان نمی‌توانیم بگوییم که اعتدال رعایت می‌شود اظهار داشت: اعتدال خالی صرف شعار فایده ندارد، باید از همه گروه‌ها، جناح‌ها، احزاب و افراد دوستدار و مخالف انقلاب استفاده شود.

حجت الاسلام گواهی با بیان این‌که نسلی که خطرهای بسیار سنگین را در دفاع مقدس دیده باید این را به جوانان انتقال دهد گفت: در مقایسه با آن سختی‌ها الان در بهشت زندگی می‌کنیم، کشوری هستیم که اگر درب‌های کشورهای دنیا به روی ما بسته شود ما چهارفصل می‌توانیم اقتصادمان را بچرخانیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمدرسول الله(ص) با تاکید بر این‌که گروه‎های مردمی می‌توانند نقاد منصفی در برابر دولت‌ها باشند اظهار داشت: باید تیمی باشد که نقادانه و منصفانه به روسای جماهیر بپردازند و راه پیشرفت اهداف انقلاب را نشان دهند.

وی افزود: اگر گروه‌های مردم نهاد به میدان نیایند قوای سه گانه و دستگاه‌ها قوی عمل نمی‌کنند، همه باید از آقای روحانی حمایت کنند تا با اقتدار اهداف انقلاب را پیش ببرد.

حجت الاسلام گواهی با بیان این‌که «روحانی بودن» و «برگرفته شدن شعارها از متن دین» را عوامل انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور از سوی مردم دانست و گفت: اگر این شعارها عمل نشود حماسه اقتصادی خلق نخواهد شد./959/پ202/ص

ارسال نظرات