۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۸۱۰۲۶
جمعیت الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه از زندانیان سیاسی انتقام می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ بخش آزادی‎ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با انتقاد از فشار علیه زندانیان گفت: رژیم آل‎خلیفه با فشار علیه زندانیان سیاسی درصدد انتقام از آنان است.
زندانيان مسلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بخش آزادی‎ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در پیامی که از طریق سایت این جمعیت منتشر شد، تأکید کرد که نظام آل خلیفه با فشار علیه زندانیان سیاسی در پی انتقام از آنان است.


این جمعیت افزود: تعدادی از خانواده‎های زندانیان برای ملاقات هفتگی با بستگان خود، به زندان الجاف رفته ولی مسؤولان این زندان در اقدامی غیر منتظره مانع از این دیدار شدند.


در این بیانیه آمده است: مسؤولان زندان در بیان علت ممانعت از دیدار خانواده‎ زندانیان با بستگانشان گفتند که امروز اجازه بازدید از خانواده های خود را ندارید.


بخش آزادی‎ها و حقوق بشر این جمعیت خاطرنشان ساخت: این ممانعت غیر قابل قبول است، نظام آل خلیفه با اینگونه اقدامات، حقوق اولیه ملت بحرین را نادیده گرفته است. حقوق قانونی، انسانی و نیز طبیعی زندانیان از آن‎ها سلب شده است.


جمعیت الوفاق ادامه داد: مسؤولان زندان‎ها باید به حقوق زندانیان احترام گذاشته و از هرگونه انتقام جویی پرهیز کنند./994/ب903/د

ارسال نظرات