۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۸۱۱۴۵
نماینده مردم فارسان در مجلس:

لازمه تحقق اعتدال بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی لازمه تحقق شعار اعتدال را بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور دانست و تاکید کرد: هر آنچه که بر اساس ارزش‌ها و بر مسیر اصول و مصلحت نظام، انقلاب و مردم باشد، اعتدال معنا می‌شود.
عزيزي فارساني ، نماينده فارسان در مجلس شوراي اسلامي

 حمیدرضا عزیزی فارسانی، نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در تبیین معنای شعار اعتدال بیان کرد: اعتدال به معنای یک نگاه مساوی بر تمام حوزه‌های فکری، اجرایی، عملی، اخلاقی و فرهنگی است.
 
وی اظهار داشت: گرچه این کار سخت به نظر می‌رسد، اما چنانچه با تلاش و همکاری همه به آن نائل شویم بهترین شرایط برای کشور و دولت حسن روحانی به وجود می‌آید.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حسن روحانی برای دستیابی به این شرایط و تحقق شعار اعتدال خود باید یک تیم قوی و مقتدر برای مدیریت و حل مشکلات کشور از تمام طیف‌های فکری معرفی کند.
 
وی افزود: برای درک درست از شعار اعتدال باید به فهم مردم از این واژه برگردیم و ببینیم که مردم از رأی دادن به این شعار در دوران انتخابات چه هدفی را دنبال می‌کردند.
 
عزیزی با اشاره به این که مردم در زمان انتخابات به شعار اعتدال و تدبیر و امید رأی دادند، چراکه نیازمند آرامش اجتماعی بودند و رأی مردم به اعتدال نشان از رأی به پرهیز از افراط و تفریط در امور مدیریت کشور بود، بیان داشت: رأی به اعتدال یعنی رأی به تعقل و منطق بیشتر در تصمیم‌های کشوری، اعتدال یعنی دوری و اجتناب از هر آن چه با تعقل و منطق سازگار نیست.
 
نماینده مردم فارسان تصریح کرد: هر آنچه که بر اساس ارزش‌ها و بر مسیر اصول و مصلحت نظام، انقلاب و مردم باشد، اعتدال معنا می‌شود.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که لازمه تحقق شعار اعتدال چیست و نگاه شما به شعار اعتدال دولت چگونه است، عنوان کرد: یکی از آسیب‌های جدی و نقاط ضعف کشور عدم تطابق کامل شعارها و حرف‌ها با عمل است؛ تا به امروز خوبی شعارهایمان از خوبی عمل‌هایمان جلوتر بوده است.
 
عزیزی فارسانی ادامه داد: امیدوار هستیم دولت یازدهم شعارها و حرف‌های خود را جامه عمل بپوشاند و با تعیین شیوه و راهکارهایی مناسب براساس شعارهای خود قدم بردارد و از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کند.
 
وی لازمه تحقق شعار اعتدال از سوی دولت حسن روحانی را استفاده کردن از تمام ظرفیت‌های سیاسی کشور، بهره بردن از نظرات و افراد متخصص از هر جناح و جریان و تفکر مختلف و استفاده از توانمندی‌ها در حوزه‌های متعدد مدیریتی کشور بیان کرد./9457/ت302/ج

ارسال نظرات