۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۳۳۷

آخرین وضعیت جسمی حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد.
بيمارستان

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز پس از مرخص شدن از بیمارستان شهید محلاتی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه سیر درمان و معالجات پزشکی در این مرکز به خوبی سپری شد.


وی با بیان این‌که به علت عمل جراحی کیسه صفرا در این بیمارستان بستری شده است، ادامه داد: از همه مردم، مسؤولان، ائمه جمعه و علمایی که در این مدت با مراجعه به بیمارستان و عیادت بنده به زحمت افتادند، نهایت تشکر و سپاس را دارم.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: بنا به نظر پزشک معالج بایستی حدود 10 روز در منزل استراحت مطلق داشته باشم، که امیدوارم با یاری خداوند متعال در اجلاس آینده خبرگان رهبری که نیمه اول شهریور ماه برگزار می شود، حضور داشته باشم.


گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری است که هم‌اکنون در سطوح عالی حوزه علمیه قم به تدریس علوم دینی مشغول است./935/ت303/ب

ارسال نظرات