۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۸۱۴۵۹
بامداد امروز انجام شد؛

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرگزاری رسا ـ یک فروند جنگنده‌ رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، مقر «جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین - فرماندهی کل» در منطقه «الناعمه» واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.
حمله هوايي اسرائيل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، رامز مصطفی، مسوول مقر «جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین - فرماندهی کل» در لبنان گفت: بامداد امروز یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی یک موشک در منطقه الناعمه شلیک کرد که این حمله تلفانی جانی و مادی نداشته است.

 

وی افزود: پاسخ به این حمله در زمان و مکان مناسب صورت خواهد گرفت و این گزینه مقاومت فلسطین است.

 

از سوی دیگر «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این حمله در پاسخ به شلیک موشک‌های مقاومت از جنوب لبنان در روز پنجشنبه، به «نهاریا» و «عکا» در شمال فلسطین صورت گرفته است.

 

همچنین، بعدازظهر دیروز، 31 مردادماه نیز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پی اصابت چند موشک به شمال اراضی اشغالی، بر فراز منطقه «صور» در جنوب لبنان به پرواز در آمدند.

 

از سوی دیگر، منابع لبنانی اصابت چند خمپاره رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تکذیب کردند؛ ارتش رژیم اشغالگر نیز بمباران اراضی لبنان را رد کرد.

 

این درحالی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارتش این رژیم پس از اصابت 4 موشک در شمال اراضی اشغالی، چند خمپاره به سوی لبنان شلیک کرد.

 

این رسانه ها مدعی شدند که سامانه «گنبد آهنین» یک موشک را در منطقه «الجلیل غربی» رهگیری کرده و هدف قرار داده است.

 

بعدازظهر دیروز چندین موشک گراد از منطقه «الحوش» نزدیک شهر صور به سوی مرزهای جنوبی شلیک شد؛ کانال 7 رژیم صهیونیستی نیز به سقوط چند موشک در «نهاریا» اذعان کرد./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات