۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۸۱۶۸۸
عضو ارشد حزب الله:

تروریست‌ها تفاوتی بین سنی و شیعه قائل نیستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان، انفجارهای اخیر لبنان را به منظور برهم زدن امنیت و آرامش این کشور عنوان کرد و گفت: تروریست‌ها تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نیستند.
شيخ محمد يزبک



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در دیدار با بکر الرفاعی، مفتی بعلبک با اشاره به تلاش‌های توطئه گران برای ایجاد فتنه در لبنان، تاکید کرد که همان دستی که ضاحیه را به خاک و خون کشید، مسؤول انفجارهای تروریستی طرابلس است.

 


وی افزود: دشمنان لبنان به دنبال ضربه زدن به زندگی مسالمت آمیز مردم هستند و در این راه از هیچ ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود دریغ نمی‌کنند.

 


حجت الاسلام یزبک با تاکید بر لزوم فداکارای پیروان همه طوایف و مذاهب برای برون رفت لبنان از وضعیت کنونی، گفت: مصالح لبنان باید به دور از اختلافات مذهبی و طایفه‌ای در اولویت قرار گیرند، چون تروریست‌ها هیچ تفاوتی بین سنی و شیعه قائل نیستند و همه آنان را مورد هدف قرار می‌دهند.

 


این عضو ارشد حزب الله لبنان همه این اتفاقات را برگرفته از یک منشأ و دریک راستا برشمرد و گفت: همگان باید برای آگاه سازی مردم نسبت به خطرهای موجود در منطقه و تحولات خطرناک لبنان تلاش کنند، چرا که در صورت بالا گرفتن اوضاع مهار آن بسیار دشوار خواهد بود./983/ب902/د

ارسال نظرات