۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۸۱۸۱۶
محمد رعد:

لبنانی‎ها به دلیل ایمان به ایدئولوژی مقاومت به شهادت می‎رسند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با انتقاد از وضعیت کنونی لبنان، هدف از انفجارهای تروریستی اخیر از سوی گروه‌های تکفیری را ایجاد برادرکشی در این کشور عنوان کرد.
محمد رعد، رييس فراکسيون حزب الله در پارلمان لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان، امروز در مراسم هفتمین روز شهادت یکی از نیروهای مقاومت که در منطقه کفرصیر برگزار شد، با اشاره به افزایش تحرکات گروه‌های تروریستی در لبنان، اظهار داشت: دشمنان تصمیم خود را برای آتش افروزی در این کشور اتخاذ کرده‌اند.

 


وی خاطرنشان کرد: در مقابل اقدامات و هجمه‌های دشمنان، لبنان برای رهایی از وضعیت کنونی نیازمند چاره اندیشی دلسوزان برای خنثی کردن فتنه‌های مختلف است.

 

این نماینده پارلمان لبنان گروه‌های تکفیری و تروریستی را مزدوران  برخی کشورهای عربی ـ غربی عنوان کرد و گفت: این کشورها به هر نحوی که شده می‌خواهند محور مقاومت را با شکست مواجه ساخته و امت اسلامی را از این نعمت بزرگ محروم کنند.

 

محمد رعد تصریح کرد: مردم بی گناه لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت و طرابلس تنها به دلیل ایمان به ایدئولوژی مقاومت به شهادت رسیدند.

 

وی هدف دیگر از انفجارهای تروریستی اخیر را علاوه بر کشتار مردم، برادرکشی برشمرد و اظهار داشت که روشن است اتفاقات اخیر در راستای ایجاد جنگ داخلی در لبنان صورت می‌پذیرد.

 

محمد رعد با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های مختلف، عنوان کرد: اتفاقات اخیر لبنان هیچ ربطی به حضور حزب الله در سوریه نداشته و پروژه‌ای از سوی سازشگران جهان اسلام است./983/ب902/د

ارسال نظرات