۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۸۱۹۶۶
جمعیت دموکراتیک بحرین:

کشورهای عربی و اسلامی اجازه عرض اندام به آمریکا را ندهند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت دموکراتیک بحرین با محکوم کردن اتهام و تهدید‎های آمریکا علیه سوریه گفت: کشورهای عربی و اسلامی اجازه عرض اندام به آمریکا را ندهند و در مقابل آنان ایستادگی کنند.
جمعيت الوحدوي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت ملی دموکراتیک بحرین امروز در بیانیه‎ای تهدید حمله آمریکا به سوریه را محکوم کرد و گفت: دولت سوریه باید در مقابل فشارها و تهدیدهای دشمنان مقاومت کند.

 

جمعیت ملی دموکراتیک در این بیانیه تهدیدهای سوریه را ناشی از شکست سیاست‎های آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا، فرانسه، انگلیس و متحدانشان در سوریه به شکست فضاحت باری دست یافتند و نتوانستند که اهداف استعماری خود را در این کشور محقق سازند.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا کارنامه بسیار سیاهی در دخالت در کشور عراق به جای گذاشت است. آمریکا به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی در عراق این کشور را تحت اشغال خود قرار داد ولی بعدها مشخص شد که ادعا آنان کذب محض است، از همین رو آمریکا درصدد تکرار سناریوی عراق در سوریه است.

 

این جمعیت ضمن تاکید بر عدم استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی تصریح کرد: همان طور که شواهد و مدارک کشور روسیه نشان داد، دولت سوریه از هیچ‎گونه سلاح شیمیایی علیه مردم این کشور استفاده نکرده است.

 

در این بیانیه نوشته شده است: آمریکا و کشورهای غربی در حالی سوریه را به استفاده سلاح شیمیایی متهم می‎کنند که خود دارای زردخانه‎های هسته‎ای هستند و نیز رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از 200 کلاهک هسته دارد.

 

جمعیت ملی دموکراتیک بحرین در پایان این بیانیه از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست در برابر دشمنی‎های آمریکای علیه سوریه و خاورمیانه ایستادگی کنند و اجازه ندهند که مستکبران به منافع و اهداف شوم خود دست یابند./994/ب902/د

ارسال نظرات