۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۰۲۱

فراخوان مقاله پژوهشنامه تبلیغی ارتباطی اعلام شد

خبرگزاری رسا _ فصلنامه تبلیغی ارتباطی گروه مطالعات اجتماعی مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی از اهل قلم دعوت به همکاری می‌کند.
فراخوان مقاله

به گزارش خبرگزاری رسا، فصلنامه«پژوهشنامه تبلیغی ـ ارتباطی» جامعه‌المصطفی از اهل قلم در عرصه تبلیغی ـ ارتباطی برای ارائه آثار علمی ـ پژوهشی دعوت به همکاری می‌کند. 

بر اساس این گزارش، نظریه‌پردازی و تولید دانش ارتباطی و تبلیغی بر مبنای آموزه‌های اسلامی، بسط و گسترش ظرفیت‌های تبلیغی و ارتباطی اسلامی در سطح جهانی،  آسیب‌شناسی و نقد و بررسی نظریه‌ها و اندیشه‌های ارتباطی در عرصه تبلیغ دینی،  آینده‌پژوهی در عرصه ارتباطات و تبلیغ دینی در سطح جهانی، تبیین چالش‌ها و مسائل فراروی حوزه ارتباطات و تبلیغ اسلامی از اهداف این فصل نامه است.

محوریت اسلام ناب، مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(زیدعزه)،  اتکاء به سیره و سنت تبلیغی ارتباطی اهل بیت(علیهم السلام) و تجربه گران‌سنگ تبلیغی حوزه‌های علمیه و استفاده از تجارب بشری و فناوری‌های نوین تبلیغی و ارتباطی، بهره‌گیری از فضای نشاط علمی حوزوی ـ دانشگاهی و ظرفیت‌های علمی ـ تخصصی دانش‌آموختگان حوزه علمیه و المصطفی در سطح جهانی در حوزه ارتباطات و تبلیغ، تأکید بر سیاست‌های کلی جامعه المصطفی با محوریت رویکرد تقریبی، ابتناء بر رویکرد نیازسنجی، مسأله محوری و آینده‌پژوهی در حوزه تبلیغ و ارتباطات از خط مشی‌های اساسی آثار علمی این فراخوان به شمار می‌رود.

 گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی قم ـ بلوار امین ـ مجتمع امیـن ـ موسسه آموزش عالی علوم انسـانی ـ گروه مطـالعات اجتماعی یا به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی به نشانی اینترنتی http://ensani.miu.ac.ir مراجعه کنند./978/د102/ی

ارسال نظرات