۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۲۳۲۲
در استقبال از اجلاس سراسری نماز؛

نمایشگاه عطر حضور در خرم آباد برپا می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه «عطر حضور» ویژه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت: در این نمایشگاه نشست‌های دینی ویژه این اجلاس برگزار می شود.
هشتمين اجلاس نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نمایشگاه عطر حضور ویژه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز از امروز نهم شهریور ماه در زیبا کنار خرم آباد دایر می شود و تا چند روز پس از پایان اجلاس نماز همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست ودومین اجلاس سراسری نماز در این باره با بیان این که برپایی نمایشگاه «عطر حضور» یکی از برنامه‌های جانبی اجلاس سراسری نماز است، بیان داشت:  در این نمایشگاه غرفه‌هایی برای برگزاری نشست‌های دینی در ارتباط با نماز، احکام و مسائل دینی و مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه نمایشگاه خوشنویسی در ارتباط با موضوعات نماز، غرفه‌های هنرهای تجسمی، عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی، نرم‌افزار، کتاب، پخش فیلم‌های آموزشی، نماهنگ‌های مرتبط با نماز را از دیگر غرفه های عنوان شده در این نمایشگاه بیان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی همکاری جدی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند و فعالیت های فرهنگی خود را برای عموم مردم به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام اسماعیلیان با اشاره به اینکه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سبک زندگی» با رویکرد سلامت اقتصادی در روزهای 12 و 13 شهریورماه جاری به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود، ابراز داشت: این میزبانی میتواند منجر به افزایش آگاهی نسبت به اهداف و ثمرات نماز، حضور نماز در زندگی افراد جامعه، اقتصاد و سیاست شود./9451/پ203/غ

ارسال نظرات